piątek, 24 kwietnia 2015

Nabytki kwietniowe part 2








5 komentarzy:

  1. Tematycznie zebrane? Warbook widzę... sama chętnie bym przygarnęła większość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej tematycznie ;-) Część z nich będzie na wymianę, jak sądzę, więc jakby co, to jestem otwarty na propozycje ;-)

      Usuń
    2. żeby się wymienić, musiałabym się czegoś pozbyć, a to już trudna sprawa d;
      A co Cię interesuje?

      Usuń
    3. W sumie to różne pozycje mnie interesują, ale zamiast je wymieniać, łatwiej chyba będzie zrobić jakąś listę książek na wymianę czy coś w tym stylu, jeśli to dla Ciebie nie problem ;-) Ja te na wymianę mam w zakładce "Wymiana", ale sporo innych z tych recenzowanych także dałoby się wymienić jak coś. Nie wszystkie, ale jakieś na pewno. Dlatego kiedy dowiem się już, co by Cię interesowało, będę mógł się wypowiedzieć, co i jak ;-)

      Usuń
    4. Planuję zrobić... jak już się ogarnę z tym co mam, ale to jeszcze trochę zajmie (przeprowadzka, a zaraz kolejna -.-)

      Usuń