poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Nabytki kwietniowe


Kolejna porcja książek do mojej ciągle rozrastającej się kolekcji; teraz już całe trzy dwumetrowe regały wypełnione po brzegi, więc znowu trzeba będzie wygospodarować jakieś dodatkowe miejsce na następne nabytki. Tym razem doszła sama fantastyka, skrupulatnie wybrana przeze mnie w celu uzupełnienia zbiorów o konkretnie te pozycje:

Wielka księga ekstremalnego SF - dwutomowa, obszerna antologia zawierająca opowiadania w gatunku, który ostatnio tygrysy lubią najbardziej ;-)

Żelazna rada, China Mieville - powieść autora, który ostatnio mnie mocno zaciekawił. Zobaczymy, czy okaże się wart zachodu, ale myslę, że tak.

Miasto i miasto, China Mieville - jak wyżej.

W poszukiwaniu Jake'a i inne opowiadania, China Mieville - zbiór opowiadań.

Głupcy, Pat Cadigan - uznana autorka cyberpunkowych powieści. Książka kusi straszliwie.

Spook country. W kraju agentów, William Gibson - legendarny już ojciec cyberpunku. Kolejna z pozycji tego autora w kolekcji.

Wirus, Guillermo del Toro, Chuck Hogan - pozycja ciekawa, choć traktująca o wampirach, przez co mam co do niej niejakie obawy. Miejmy nadzieję, że mylne.

Sny o horrorze i smierci, H.P. Lovecraft - następny, dwudziesty któryś już zbiór opowiadań mistrza grozy na moich półkach.

Marsz Automatonów, Goerge Mann - z opisu zapowiada się bardzo ciekawie, zobaczymy, jak będzie w istocie.

Ciemności przybywaj, Fritz Leiber - tutaj żadnych obaw akurat nie mam, powinno być co najmniej dobrze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz